Wir verwenden Cookies, um Ihnen den bestmöglichen Service zu bieten. Durch die weitere Nutzung der Seite erklären Sie sich damit einverstanden. Weitere Informationen.
OK

Marketingové služby poskytované spoločnosťou ADLER výrobcom okien

Spoločnosť ADLER dodáva na trh starostlivo vyvinuté produkty pre povrchovú úpravu okien a súčasne podporuje výrobcov okien tým, že im poskytuje rozsiahle marketingové služby.


12.04.2011

Na okná je možné nazerať rôzne: jedni vidia iba dáta, profily, hodnoty či náklady. Čo však vidí zákazník? Čo si vie počať v predvádzacích miestnostiach a s prospektami, v ktorých sú jeden vedľa druhého zoradené rôzne profily? Sám takmer nič, tvrdí marketingový tím spoločnosti ADLER-Werk Lackfabrik, ktorý preto zostavil kompletnú ponuku marketingových služieb pre výrobcov okien, ktorí v budúcnosti chcú vložit do predaja okien aj niečo navyše. Pretože poradenstvom a schopnosťou vcítiť sa do postavenia zákazníka sa v konečnom dôsledku dokážu odlíšiť od konkurencie.

PROGRAM PROTECTED BY ADLER

"Okná vpúšťajú do nášho života vzduch a svetlo. V tomto zmysle predstavujú vysoko emocionálny výrobok", hovorí Christian Laucher, vedúci marketingového oddelenia spoločnosti ADLER. "Napriek tomu mnohí výrobcovia pri predaji svojich okien nedokážu tieto emócie využiť a pracujú len s dátami a hodnotami. Okná sú však stále viac normalizovaným výrobkom, ktorý je  tažké odlíšit od ostatných." To chce tím z oddelenia marketingu a reklamy spoločnosti ADLER zmeniť pomocou novej marketingovej služby, ktorou je program "Protected by ADLER". Vedie ho k tomu presvedčenie, že konečné rozhodnutie o zakúpení výrobku určujú v značnej miere práve emócie.

OD FAREBNÉHO VZORU AŽ PO VETRANIE

Povrch je dokonale vhodný na to, aby sprostredkovával tieto pocity: možno sa ho dotýkať, možno ho pocitovať a oknu prepožičiava svoje estetické poňatie. Marketingové služby spoločnosti ADLER posúvajú túto pridanú hodnotu drevených okien do správneho svetla. Viacdielna koncepcia siaha od individuálne prispôsobiteľného farebného vzorkovníka, cez nálepku s radami týkajúcimi sa správnej údržby a správneho vetrania až po predajný prospekt a príručku s podrobným návodom na údržbu. Každý výrobca sa pritom môže individuálne rozhodnúť pre tie služby, ktoré sú najvhodnejšie pre jeho zákazníkov. "Ide nám o to, aby sme podporili aj malých a stredných výrobcov drevených okien pri predaji ich výrobkov", hovorí Christian Laucher.

PRÍVETIVÁ PREDVÁDZACIA MIESTNOSŤ

Marketingový tím spoločnosti ADLER preto zameral svoju pozornosť aj na budúce poňatie a stvárnenie predvádzacích miestností: ponúka rôzne prvky, prostredníctvom ktorých sa poradenstvo pri predaji okien stáva skutočným zážitkom. V takto koncipovaných predvádzacích miestnostiach nájdu svoje miesto nielen vzorové plochy opatrené rozdielnou povrchovou úpravou, ale aj kombinácie jednotlivých typov okien s rôznymi fasádnymi vzormi. "U týchto modulov určených na vybavovanie predajných miest sa môže uskutočňovať správne vedený obchodný rozhovor spojený s poradenstvom. Zákazník vidí, ako bude okno osadené vo fasáde jeho domu a akým spôsobom bude orámovaný výhľad, a predovšetkým si môže sám vyskúšať, ako bude celok vnímaný ostatnými zmyslami "hovorí pán Laucher. Pri konečnom rozhodovaní totiž nie je určujúca iba cena, ale aj predovšetkým emocionálna stránka - a práve pri tom predajcom pomáha program "Protected by ADLER".

 

 

Získajte dalšie informáce o povrchovej úprave oken, která zdôraznuje emocionálnu stránku: Napríklad ADLER Aquawood LärchenölAquawood Softfeel nebo Aquawood Natureffekt.

Kontaktné údaje tlačového oddelenia
Claudia M. Berghofer
Tel.: +43 5242 6922-231
Napísať e-mailovú správu
Mgr. Stefanie Tobon Nova
Tel.: +43 5242 6922-232
Napísať e-mailovú správu

Zum ADLER Online-Shop: