Wir verwenden Cookies, um Ihnen den bestmöglichen Service zu bieten. Durch die weitere Nutzung der Seite erklären Sie sich damit einverstanden. Weitere Informationen.
OK

Drevárske remeslo a veľtrh Fensterbau Frontale – duo výstav, ktoré presvedčia

Duo výstav "Holzhandwerk und fensterbau/frontale" skončilo s rekordným množstvom 108.000 návštevníkov. ADLER využilo túto medzinárodnú odbornú udalosť a prezentovalo na nej Know-how a inovácie z oblasti lakov.


08.04.2014

ADLER-ISTOTA!

„S ADLER-om môžete hrať na istotu!“, znelo na Holzhandwerk 2014. to ale nebolo iba motto pre výstavu. Potvrdilo sa, že slovo Istota presne vystihuje, čo si zákazníci na firme ADLER cenia: kvalitu produktov, servis, kvalifikovaný personál a istotu, že vždy dostanú produkty najnovšieho trendu.  Preto nešlo iba o istotu, ale aj o pestrosť na našom výstavnom stánku. ADLER okrem iného prezentoval nové polotransparentné moridlo  Aqua-Colora. Intenzívne žiariace farby presvedčili rovnako ako lesklé vzorky nového produktu Pigmopur Gloss. Oba produkty budú v predaji od mája.

Nebolo ľahké prezerať si vzorky iba tak-nemo. Registrovalo sa 600 návštevníkov a návštevníčok a prebehlo nespočetné množstvo rozhovorov. Tak mohol Stefan Zink - vedúci predaja firmy ADLER  spokojne hodnotiť: „To množstvo návštevníkov poukazuje na to, že ADLER u stolárov obľúbenýTeším sa už teraz na ďalšiu výstavu!"

S FEELINGOM FORMULY 1 A NA PLNÝ PLYN NA FRONTALE

Na Frontale šiel tento rok ADLER na plný plyn. S novou prirodzenosťou, novou medzivrstvou a s Feelingom Formuly 1.

Aquawood-Isogrip HighRes®, nová medzivrstva firmy ADLER, bola dostihovým koňom a presvedčila návštevníkov veľtrhu  trikrát lepšou priľnavosťou za mokra. Bolo jedno, či zákazníci boli z priemyselnej alebo remeselnej výroby, téma priľnavosť- špeciálne u zimných stavieb - bola pre všetkých rovnako zaujímavá.  

Okrem toho postavil ADLER na štart aj tónovateľný  Aquawood Lärchenöl SQ . „ Tieto povrchy drevo-hliníkových okien pochodili extrémne dobre a sú už takmer značkou firmy ADLER.“, konštatuje  viac ako spokojný pán Richard Mölk. Pre dubové okná vystavené poveternosti prezentoval ADLER systém Aquawood Ligno+  s novým odtieňom Eiche Natur, ktorý vzbudil veľkú pozornosť. Pre  vchodové dvere ukázal ADLER mnohorakosť Aquawood Protor. Obzvlášť šantivé povrchy v Pearl-Optike a so štruktúrovacou pastou Aquafix S sa postarali o nadšenie, pretože boli absolútne porovnateľné s práškovaným povrchom.

ADLER sa mohol tešiť neuveriteľnému ruchu počas všetkých výstavných dní. Prišli verní zákazníci, ale aj nováčkovia. A títo zákazníci boli naozaj internacionálni - na návštevníckych zoznamoch  zaznamenal ADLER-Team viac ako 17 národov. Frontale 2014 bol pre ADLER veľkým úspechom a pre jeho  zákazníkov, výrobcov okien, predbiehacím pruhom na ich ceste za úspechom!

Zum ADLER Online-Shop: